Friday

DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDE!

DEFINITELY A MUST-READ PAGE:

Nazis and Retards: Coincidence? Naaah.

<3 it ... hey, i know it may seem wrong, but it's funny X]
jess @ 12/26/2003 01:38:00 AM

Saturday

LAST QUIZ! I PROMISE!:

What time did you wake up?:11:30 p.m.
Did you go back to sleep?:yes
What time did you get up?:12 p.m.
What time did you leave the house?:7:45 p.m.
What were your plans for the day?:going out to eat then do some Christmas shopping
What was the funniest thing someone said to you today?:don't recall
What was the nicest thing someone said to you today?:"Your hair is BEE-YOO-TEE-FOOL!"
Did anyone say 'I love you' to you today?:don't think so
Did anyone say 'I hate you' to you today?:not that I know of
What's the one thing you regret about today?:didn't get to see LOTR3
The one thing you're glad about?:went shopping and bought chocolate flavored gourmet coffees :D
How are you feeling now?:content, yet mellow and quite tired

How was your day? brought to you by BZOINK!

Now goodnight!
jess @ 12/20/2003 01:47:00 AM


MORE PROCRASTINATION! I thought the creator of the daily quiz #10 had interesting ideas, so I took her other quizzes as well :D Enjoy:

Daily Questions for 12/2/03
Shouldn't the phrase really be "what goes around comes around"?:I thought that was how the phrase went in the first place...
Have you ever had a crush on a cartoon character?:no
That was based on an animal?:no
Ever broken a bone?:nope
Ever moderatly or severly burned yourself?:yeah, lol

Daily Questions #1 brought to you by BZOINK!

Substance Use & Abuse
Have you ever drank underage?:no
Have you ever distributed alchohal to minors?:no
Have you ever gotten drunk?:no
Have you ever gotten high?:no
Have you ever had a calm bake?:a wha wha?
Do you consider yourself straight edge?:sure do

Daily Questions #2 brought to you by BZOINK!

Daily Questions for 12/5/03
Do you like pop music?:ew, for God's sake: no
Do you consider yourself more of a punk-rock chick/dude?:eh *shrugs*
Do you think it is possible to be "punk"?:to some people, but to me, not really
What's you're label, then?:My label is unlabelable!
Anything else you want to say, while we're on the topic of punk and labels?:Categorizing people is stupid. Everyone talks about being tolerant and politically correct, but stereotyping others contradicts just that. I hate labels and anything else of the sort. Don't judge, you're not the Judge.

Daily Questions #3 brought to you by BZOINK!

12/6/03 Death
Have you ever experienced a family death?:yes
A death of a friend or peer?:no
Have you ever lost anyone very close to you?:mehhhhhh, not really kinda but no yeah
Would you rather be cremated or burried?:cremated

Daily Questions #4 brought to you by BZOINK!

12/7/03 Religion
Do you consider yourself religous?:yup
What is your religion?:Christian
Do you practice this religion, a different one, or none at all?:first one
Do you believe in Heaven and/or Hell?:both
If so, do you know which one you're destined for?:Heaven

Daily Questions #5 brought to you by BZOINK!

12/8/03 Sexuality
Do you know anyone who is homosexual or bisexual?:yep
Do you approve of being homosexual or bisexual?:I'm ok with homosexuals and bisexuals, just not homosexuality or bisexuality.
Are you straight but not narrow?:Do wha wha? Yes, I'm straight...
Are you homosexual or bisexual?:no

Daily Questions #6 brought to you by BZOINK!

12/9/03 Journaling
Do you keep an online journa or diaryl?:yup
If so, what type (livejournal, woohu, etc.)?:blogger blog, and SJ
Do you keep an off-line journal or diary?:not anymore
If so, How often do you write in it?:-
Do you write more often in your online journal or off-line journal?:online
Which one do you value more?:online
Which one are you more likely to show to your friends?:online

Daily Questions #7 brought to you by BZOINK!

12/10/03 Your shoes
How many pairs of shoes do you own?:5?
Are you wearing shoes right now?:no, socks
Describe your favorite pair of shoes.:flip-flops!
Do you ever borrow your friend's shoes?:yup
Do you ever walk around shoeless in public places?:occassionally

Daily Questions #8 brought to you by BZOINK!

12/11/03 People you Know
Who's your best friend?:Yvette is one of them
Who is one person you abosolutly can not stand?:Heath** Howa**
Who is someone you think you could be really good friends with?:Matt F.
Which of your friends have you known the longest? How long?:Yvette - about 3 and a half years
Who is someone you go to when you want to vent?:Blade, usually

Daily Questions #9 brought to you by BZOINK!

12/13/03 Random Favorites #1
Favorite movie:Finding Nemo!
Favorite T.V. show:Simpsons
Favorite type of music:rock/alternative/punk/country
Favorite song from above genre:Faint - Linkin Park/I'm Moving On - Rascal Flatts
Favorite website:mine ;]

Daily Questions #11 brought to you by BZOINK!

and an extra, for good measure:

Translate the smilies!
:):happy
:(:sad
:D:ecstatic
D::sadfully shocked
:P:kidding
:d:nummy
:/:unsure
>:|:frustrated
>:(:confuzzledly sad
>:):devious
:.(:tear
:*:kissy
:&:margle
:$:money mouth
:O:surprised/shocked
<:O:very surprised
@:):angel
:U:open, crooked mouth
:|:displeased, mellow
:?:questioning
>:O:angry
:{:fearful kind of sad, uncertain
:B:goofy
:X:lips are sealed
:d~:so yummy, you're drooling

Smiley Translation brought to you by BZOINK!

jess @ 12/20/2003 01:40:00 AM


Wow. It's been 2 weeks already. Sheesh.

Well, today I made a socialjournal, a kind of wannabe livejournal dealy. But hey, it's free, so it works.

I don't know if I'm going to keep it or not. It expires in 6 months, so we'll see. But I'll still post in here from time to time. I'm thinking about going on to version 6 and changing the layout to something snowy X).

Icky. Note to self: Popcorn kernels in-between teeth should be taken out ASAP.

Anyways, time for surveys from bzoink.com!

Just put the color you think of when you hear or see these things
x. rock:gray
x. food:brown [i think of chicken]
x. cat:orange
x. hair:brown
x. shoes:black
x. table:wood-colored
x. halloween:orange
x. nail polish:red
x. paper:white
x. lamp:tan
x. calendar:white
x. hoodie:red
x. jeans:blue
x. bells:yellow
x. flag:red, white, and blue
x. eggs:yellow and clear
x. Alkaline Trio:do wha wha? uh... black?
x. best friend:asian flesh-color, black
x. fish:orange-ish-yellow

Colors you associate brought to you by BZOINK!

Which one?
Soda or Pop?:soda
Red or Blue?:red
Friends or Enemies?:friends
Love or Hate?:love
Fun or Work?:fun
Fat or Thin?:fat
Short or Tall?:tall
1 or 2?:2
Pizza or Ice Cream?:ice cream
Chocolate or Vanilla?:chocolate
Car or Airplane?:airplane
Anime or Manga?:manga
TV or Radio?:tv

Which one? brought to you by BZOINK!

- About Yourself -
Name::Jessica
Nickname(s)::Jess, Ish, Phish, Ishy, Phishy, and the like
Age::15
Gender::Female
Hair Colour::natural: dark brown//dyed: red-auburn-ish
Eyes Colour::brown
Grade::10
Location::Sarasota, FL
- Favorite -
Colour::red
Number::7
Band::Linkin Park or Switchfoot
Singer::don't know
Song::can't decide
Food::coffee, cheesecake, and chocolate
Novel::Holes by Louis Sachar
Subject in School::art
Font::verdana
Teacher::tie between Ewell and Schertzer
Day of the week::maybe saturday
Board Game::scrabble
Cookie::white chocolate and macademia nuts
Ice Cream::cookies and cream OR chocolate cake with fudge icing swirl
Drink::root beer OR mountain dew
Season::summer
Month::april
Animal::fox OR dragon
Person::you :P
Soup::new england clam chowder
Fruit::mango
CD::[out of the 6 that I own, lol] Creed - Weathered
AFI member::can't say that I can choose since I don't know them
Anime::yuck
Manga::don't know exactly what that is
- This or That -
Davey Havok or Jade Puget::i don't know
Water or Soda::water
IM or Phone::IM
Black or White::white
Black or Blue::blue
AFI or Evanescence::never heard AFI's stuff
Evanescence or KoRn::evanescence
KoRn or Slipknot::neither
Sing The Sorrow or Very Proud of Ya::no idea, never heard either of them
Pink or White::white
Crushed velvet or Candle wax::candle wax [I don't understand why those two are choices of the same question]
In person or phone::in person
13 or 15::15
Pencil or Pen::pen
Ice or fire::fire
Winter or summer::summer
Roses or tulips::roses
Tombstones or crosses::crosses
Blood or no blood::no blood

Open up, and throw me back in. brought to you by BZOINK!

What:
is there full name?:Yvette A.[she would kill me if I put her middle name] Nguyen
nick name?:YEVETT - HAHAHAHA ;P
original hair color:black [or, dark dark dark brown]
year born:1988
fav. color:blue
fav.fruite:mango? don't know, never asked
fav. disney charcter:the ones from finding nemo? - lol
Where:
were they born:Sarasota, FL
do they go 2 skool at?:mine [Pine View]
do they wanna be?:anywhere but here
How:
do they eat there pizza?:one bite at a time
wear there hair most of the time?:down

How Well DO YoU THiNK yOu No YeR BeSt FriEnd? brought to you by BZOINK!

What:
is there full name?:Peter "Blade" Damon Juarez
nick name?:Blade
original hair color:black [or, dark dark dark brown]
year born:1988
fav. color:black, red, green
fav.fruite:don't know
fav. disney charcter:none?
Where:
were they born:Maine
do they go 2 skool at?:the one in Maine
do they wanna be?:not in Maine
How:
do they eat there pizza?:biting, tearing, chewing, then swallowing
wear there hair most of the time?:spiked

How Well DO YoU THiNK yOu No YeR BeSt FriEnd? brought to you by BZOINK!

put the first word that comes to mind.
Kiss:lips
Food:chocolate
Candy:canes
Socks:toe socks
Puppets:on my hands in Jamaica
Movies:the lord of the rings: return of the king
Butter:melted
Wallet:made of duct tape
Remote:control
Trash:can
Book:opened
Print:er
Roses:are red
Blow:bubbles
Sex:after marriage
Touch:air
Feel:skin
Embrace:hug
Love:warmth
Hate:people
Strangle:mom
Beat:a drum
Murder:synonym for abortion
Napkins:plates
Kittens:puppies
Mom:dad
Dad:mom
Teachers:need lives
School:sucks
Magic:doesn't happen
Report Cards:come out soon
Death:is everywhere
Goths:freaks
Punks:"punks"
Preps:stupid
Chocolate:good
Cake:good, too
Chips:potato
Fat:rat
Ugly:mean
Hott:Mark [lol, Yvette]
Cool:beans
Strange:me
You:whatcha want?

WORD ASSOCIATION~ brought to you by BZOINK!

Favorite
Article of Clothing::pants
Color of the Sky::purple, orange, red, yellow
Drink::root beer or mountain dew
Thing to Do When You're Alone::sing, listen to music
Choose
Hug or Kiss::hug
Fireplace or Bonfire::bonfire
Bed or Couch::bed
Snow or Rain::snow
How Many
People Have You Hugged Today::none
People Have You Kissed::today: none // ever: i don't remember
Regrets Have You Had in the Past Week::too many
People Do You Feel Safe With::quite a few

Random brought to you by BZOINK!

Where are you?:my room
What is your name?:Jessica
How old are you?:15
Was your mom a lot lizard? (j/k):and I have no idea what that is
Do you like Co & Ca?:do wha now?
What about CoLd?:is that another secret code?
OR APC for that matter?:huh?
I could go on with that....so...am I boring you yet?:no, just confusing me
sorry it sucks...my first survey i will get better!
Do you have an LJ?:no, an SJ
What's your username?:ish
Finish this line....
Pull the Trigger.....:or else
You listen to reason....:only when you want to

SaRa's Randomness brought to you by BZOINK!

12/12/03 Procrastination
Are you in your pajamas right now?:nope
Are you supposed to be doing anything right now?:probably
If so, why arn't you doing it?:I'm procrastinating.
You should stop taking surveys and get something done.:Yeah, most likely.

Daily Questions #10 brought to you by BZOINK!

jess @ 12/20/2003 12:42:00 AM


ugh i don't feel good at all now

i just puked up my dinner 15 min ago and now i'm hungry, but i'm afraid to eat something cuz puking hurts >:'''''''[ and that dinner was the only thing i've eaten today :[

mergle

i'm really tired but my hunger is starting to override that :/

help me? *gives a weak puppy dog face*

jess @ 12/06/2003 10:34:00 PM


Today was pretty shabby.

I woke up this morning and I was kinda cold. I took a shower/bath deal, which only made me colder. I didn't feel so good when I woke up, so the shower only made it worse. In fact, I was shaking from being so cold. I went into my room and changed into some warm clothes as fast as I could, despite the fact that I was shivering so much. Then I put on a sweatshirt and put my hair up in the towel I was using, to dry my hair. I climbed into bed and curled up under my big fuzzy blanket, trying to get warm. I kind of slept, but not really - I would sleep for like 5 min and wake up again, that kind of deal - and did that for about 2 hours before my dad came into my room, wondering what I was still doing in bed at 3 pm. I told him I felt really cold and we kind of talked, with him at my door way and me under the think blanket, and so he eventually told me that 50% of body warmth is lost through the head. I still had my towel on and my hair was wet, so I finally gathered enough strength to fling the towel off my head. I went back to sleep, off and on again, but started feeling less cold. I woke up at like 4 pm and rolled out of bed 15 min later. I was light-headed and dizzy, probably cuz I got overheated under the blanket. The only part of my body that was still cold were my toes. It was akward. I staggered down the hall to the living room, where my dad was sitting the couch. I sat on the other end of it and kind of stared at the TV. I had a pounding headache and my eyes were sore and I was thirsty, but too weak to get up again. I asked my dad to get me some water. I told him about the headache and he got me some eggnog and ibuprofen, cuz I hadn't eaten anything yet. I took a short nap after I took the medicine and drank half the eggnog he gave me, and the headache was less noticeable. My joints were kind of aching, especially my hip and leg ones, but I was feeling better. Not as cold and not as hot. But I was still light-headed and weak. I sat down on one of the dining table chairs and my dad gave me some Cheerios by themselves when I told him I wanted them. So I ate those and I started getting less nauseous and light-headed. I was finally fully awake and almost regularly functioning at around 5 pm. So yeah, I had a weird day.

Geez, I wrote a lot about not feeling good. Mee-yergh.

I was supposed to make baklava today. I don't know if I will. It will take about 2 hours to make it, and I don't think I have the patience to make it at the moment, even though there isn't anything better to do.

Right now, I'm finishing up my D.A.T.A. online first time driver's course, so I can get my permit soon. Yay! I want to test on Thursday. This online thing is really stupid and easy. Most of it I know already, seeing as it's about drugs and alcohol ;P. No, actually, my psychology teacher talks a lot about those two things, plus I'm just smart like that. Haha. I haven't even been reading the material - most of which is just statistics. I've just been scrolling down to the bottom of the page where they have practice questions. I know all the answers. It's really quite pointless. *sigh* Oh well. Here's one of the questions: It is possible to have fun when you go out without the use of alcohol and other drugs. Haha. And it was a true/false question. Pshawzle.

I have a Christmas list going now :D. I also have amazon.com and hottopic.com wish lists. Not that anyone will buy me anything from those. But my REAL Christmas list, my hand-written one, is pretty good. ;D I've got about, I don't know, 12 items on it so far - w00t! Lol. Maybe my mom or dad will see it soon :D. I'll probably "absent-mindedly" leave it somewhere conspicuous... hehehe. Last year, I didn't have a Christmas list cuz I didn't really know what I wanted, lol. Last year was really weird. Hmmberg.

This is a pretty long entry. I doubt anyone will read this today. I'm just really really bored, and this is probably the longest entry I've had in awhile, so hooray for me!

Maybe I'll add more later.

jess @ 12/06/2003 07:29:00 PM

Friday

w00t. Good news. My dad said I could probably get my own domain and host my own site instead of using this stupid thing. Yay. :D

Man, now I gotta learn more HTML...
jess @ 12/05/2003 06:15:00 PM


Murgh. So nmee. Bleh...

Yeah, that was VERY pointless, lol. I'm so bored.

I got home like 30 min ago. I have to ride the bus home from school this month. :'[ 3 FREAKIN' EXTRA HOURS OF BEING AT OR AROUND SCHOOL RELATED THINGS. Grrgh. I ride every school day except Thursdays. Margle.

I don't know why, but lately I've been making weird noises like that. Ish inshuresting... Tasha's been rubbing off on me quite a bit. But she likes to *meow* most. I haven't reached that level just quite yet. I'll probably get to *mrawr* instead. Yup.

I'm hungry. I don't want to go to TKD tonight. I went last night and it was my first class in the new building. And yes, it still had that new-building smell ;D. It just didn't have any AC, which was REALLY bad for me, cuz the instructors made us put on our sparring equipment for the entire class and I got overheated really quickly. Getting worn out and dizzy from 10 min of kicking exercises isn't too good. :/ If you haven't noticed already, I am REALLY out of shape - haha. Not that I care too much about that. I'll worry about it later.

As for now, I have to work on getting my PERMIT! That's right folks, I STILL haven't gotten it! Gergh. Me need permit! Me wanty! My goal is to get it by the end of this Sunday. Wait, are DMVs open Sundays? :/ We'll soon see... If not, I'll do it during the week. Or maybe I'll even be able to get it tomorrow! Unless, it's not opened on Saturdays either... Well, that's a bunch of crap if it isn't. Brawwwg.

I use a lot of 'G's when I make strange, random noises. Tee-hee. Haha. Yeah.

My dad really needs to fix my computer this weekend. It's been 2 weeks already without my piece of crap machinery. Poopy. I've beenusing my dad's and brother's computers lately, so it feels weird going to my usual sites. Mm, oh well.

One of the cool things about riding the bus and wasting more of my useless time is the kids on there. Some of them I know from last year when I rode the bus, and some of them I met Monday. Today, this one kid - don't know/care about his name and haven't bothered to ask - told us to solve a riddle and try to solve it over the weekend and give him an answer next Monday. It goes:

-- A man's lying dead on the floor. There are 52 bicycles in a circle around him. What was the cause of death? --

I have no idea how to figure that one out. *scratches head* Help me?

jess @ 12/05/2003 06:11:00 PM

Thursday

orange
You are Orange.
You are outgoing and optomistic. You always try to
find the bright spot in everything. You are
energetic and people are naturally attracted to
you. However, you are not always sure of what
your purpose or goals are.
Most Compatible With: Fresh Mint


Which Tic-Tac Flavor Are You?
brought to you by Quizilla


^- ripped that off from kayla's lj XB and guess what? she's a Fresh Mint!


A - Age: 15
B - Boyfriend: nope
C - Chore you hate: don't have any X)
D - Dad's name: Gary
E - Essential make up item: eyeliner
F - Favourite actress: don't know... maybe Angelina Jolie or Sandra Bullock?
G - Gold or silver: last one
H - Hometown: hometown? like where I was born? that'd be Seoul, South Korea
I - Instruments you play: piano - but i don't take lessons anymore - i played the trumpet and violin in part of 6th grade, and the recorder in 4th grade
J - Job title: unemployed high schooler
K - Kids: i want 3 or 4 XB
L - Living arrangements: in my house with my immediate family
M - Mom's name: Hyo Chin
N - Number of people you've slept with: 0
O - Overnight hospital stays: none, unless when I was born counts?
P - Phobia: none, but I hate seringes and cockroaches
Q- Quote[s]: "define 'normal' " "I believe in the theory of evolution just like I believe in Santa Claus, Bigfoot, the Easter bunny, and aliens." "If God didn't want us to eat animals, then why did He make them out of meat?" "
T - Time you wake up: today i woke up at 9.30 - :o i know! but that's only cuz i had to use the potty really REALLY bad LoL - for school, i wake up at 6.40 to 7 am, otherwise, it deepends on when I go to bed [i tend to sleep for 10 hours or more, hehe]
U - Unique habit[s]: twist my hair absent-mindedly from time to time, play with the backs of my earrings if I have them on, or tuck my bottom lip under my top front teeth and sometimes bite on it
V- Vegetable you refuse to eat:
W - Worst habit: nail biting
X - X-rays you've had: see answer to "O"
Y - Yummy food you make: scrambled eggs and cheese
Z - Zodiac Sign: Aries


^- also ripped from kayla's lj lol


Rebellious
You're a natural born trouble-maker. You hate
authority and do everything you can to get
around the law, or in some cases, break it.
Naturally stubborn, you hardly ever sway once a
decision is made. Your nature is fiery and
courageous, and always out-going. You love
attention and usually have kinky fetishes
you're not afraid to explore. People either
love you or hate you.


What Type of Soul Do You Have ?
brought to you by Quizilla


^- [ripped from lily's lj] at first, i had that, then, i changed one answer and got this:


Carefree
You're just the happy go-lucky type. You might have
your pet peeves, but other than that, you're
mainly calm. Blending in with your
surroundings, you're the type of person who
everyone likes. Usually it's you who cracks
jokes at social gatherings - after all,
laughter is the best medicine. Sometimes you
pretend to be stupid, but in all actuality, you
could be the next Einstein.


What Type of Soul Do You Have ?
brought to you by Quizilla


^- I like that one better ;D

jess @ 11/27/2003 10:20:00 AM